22 listopada 2013

Post, w którym mam zamiar Was do czegoś zachęcić...

Z racji tego, że ostatnio nie mam w ogóle weny i nie czytam książek (ze względu na ogrom nauki), postanowiłam Was o coś poprosić. Przechodząc do rzeczy:

Na zdjęciu powyżej widzicie... nagłówek pewnego bloga. Jest to blog, który założyliśmy razem z innymi molami książkowymi z naszej szkoły! Oczywiście z recenzjami książek, głównie młodzieżowych. Co dwie głowy, to nie jedna, a nas jest już sporo.
Na Poczytajce chcemy zachęcać innych do sięgania po literaturę. Do tego każda wysłana do nas książka (przez wydawnictwo) trafia do szkolnej biblioteki, przez co i nasze ubogie zbiory się zwiększą.

Mam nadzieję, że jeśli zajrzycie na stronę, to jednak te nasze wypociny Wam się spodobają. Moje recenzje zresztą też tam znajdziecie. Więc bardzo gorąco Was zachęcam do wejścia i może do zaobserwowania. Choć na razie postów jest niewiele (2?) to w końcu się rozkręcimy. Mamy zamiar założyć ciekawą i przytulną stronę dla innych książkowych moli. 

Taką o to prośbą kończę dzisiejszego posta. ^^ Pozdrawiam Was serdecznie. 

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą stroną i z pomysłem oddawania egzemplarzy recytatorskich do biblioteki :)
    Z pewnością wpadnę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) Przez coś co lubicie dostajecie książki do biblioteki ^^ Na pewno wpadnę i zaobserwuję ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zajrzę. Świetny pomysł!
    Pozdrawiam,
    Pola
    takizwyczajnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł !
    Już klikam ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz kilka słów, drogi czytelniku. Każdy komentarz wywołuje mój uśmiech, więc pisz bez obaw! ^^ Chętnie wejdę też na Wasze blogi, więc śmiało zostawiajcie linki (oczywiście byłoby świetnie, gdyby link ten znajdował się dopiero pod sensownym komentarzem. I nie zapraszajcie mnie ciągle do nowych recenzji na swoim blogu!).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...