22 sierpnia 2015

Wakacyjny stosik

Przyznam się, że jako dużo w tym letnim okresie nie czytałam, tak też niezbyt często książki kupowałam. Poczekałam więc, aż powieści trochę przybędzie i dzisiaj przychodzę do Was ze stosem, który uzbierał mi się przez minione trzy miesiące. 
Trochę mi głupio, ale większość tych książek to młodzieżówki. A tak zaklinałam się, że czas na jakąś poważniejszą literaturę! Większość pozycji to egzemplarze recenzenckie, ale trzy książeczki nadwyrężyły mój portfel, nieznacznie, ale jednak. ^^ Za chwilkę wszystkiego się dowiecie...

Cztery pierwsze pozycje od góry to egzemplarze od wydawnictwa Egmont. Nie do pary i cała trylogia Kronik Czerwonej Pustyni. Nie licząc części ostatniej, czyli Gniewnej Gwiazdy, wszystkie już przeczytane. W otchłani kupiłam w Auchanie za 10 zł, gdzie odkopałam ją w stosie innych książek z promocji. Kocham! W sumie jestem ciekawa, czy powieść mi się spodoba. Listy niezapomniane to egzemplarz od wydawnictwa SQN. Poza tym do mojego kundelka przybyły dwie powieści, które od dawna chciałam przeczytać: Wybacz mi, Leonardzie i Eleonora i Park. Kupiłam je z rabatem w Woblink, płacąc za obie trochę ponad trzydzieści złotych! Nie mogę się doczekać ich lektury! Słyszałam tyle pozytywnych opinii, że chyba nie mogę się zawieść (ile razy już to powtarzałam...). 

Tak oto przedstawia się mój stos. Widzicie coś dla siebie? Czytaliście? Polecacie? Odradzacie? 

5 komentarzy:

  1. Fajny stosik. Ja raczej staram się nie czytać młodzieżówek, chociaż nie mogę powiedzieć, że nigdy po nie sięgam. Sympatyczny blog i urocze zdjęcia nad nazwą bloga. Pozdrawiam i życzę Ci wielu lektur, które zawsze będziesz mile wspominać.
    Zapraszam też do mnie.
    http://ilovebooksbooksloveme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książki, czekam na twoją opinie "W otchłani" bo nie wiem co myslec o tej książce, a mój portfel krzyczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne kolory okładek. Jako okładkowa sroka wszystkie bym ukradła :D
    Listów zazdroszczę najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że miałam wielkie plany czytelnicze na wakacje,a nie wiele z nich udało mi się zrealizować, planowałam nadrobić zaległości z półki, a w sumie zaległości nazbierało mi się teraz jeszcze więcej, także no, nie warto planować zbyt ambitnie ;)
    Z książek, które masz powyżej czytałam "Nie do pary", które bardzo mi się podobało :) "Wybacz mi, Leonardzie" i "Eleonora i Park", mam w planach, a tę drugą książkę mam nawet na półce ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli po przeczytaniu posta napiszesz kilka słów, drogi czytelniku. Każdy komentarz wywołuje mój uśmiech, więc pisz bez obaw! ^^ Chętnie wejdę też na Wasze blogi, więc śmiało zostawiajcie linki (oczywiście byłoby świetnie, gdyby link ten znajdował się dopiero pod sensownym komentarzem. I nie zapraszajcie mnie ciągle do nowych recenzji na swoim blogu!).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...